THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pages

Friday, March 27, 2020

For Right Now. 現在

I'm going to be doing something a little more different than usual. This will be in at least two languages and simulposted for anyone who needs it. But what do you guys want to read/ hear about? Cooking problems or questions you guys might want help in?
我最近會開始用至少兩個語言跟大家溝通。但是我要問,朋友們,你們想看什麼? 你們想學什麼?我這麼能幫你們?先跟你們說喔, 我國語不是什麼非常好我不是李白。但算起來還可以。
________
Right now everyone is wondering, what do I do? What do I cook? I hear a lot of, "I don't know how to cook" and "I don't like to cook" So I'm devising a plan to help everyone with these issues.
現在很多人在想說 ”我這麼辦?“ 我不會燒飯。” ”我不喜歡做菜。” “做菜好難哦”。 所以我想個辦法能幫比較多人。從小我們都有機會吃家人做的東西。不管是爸爸媽媽還是阿公阿嬤~現在是我們的機會給我們的下被吃我們用愛做的食物。
________
So I will start this conversation with you all~ and keep in mind that this is all subject to change and morph. Life has never been only one way, not now nor will it ever be. There are just too many variables in everyone's' lives.
所以讓我先開始跟你們聊天。還有這個我們開始安排簡單好吃的食物。這個安排表會變來變去的~應為大家的生活也在變。每天都不一樣。







0 comments: